Webkamera

Arkiv

Søk i filarkiv

Admin

Follobanen – uke 35, ekstra

Maurtuveien blir tidvis stengt for å få lagt dreneringsrør under veien. (foto: Sven Brun)

Maurtuveien blir tidvis stengt for å få lagt dreneringsrør under veien.
(foto: Sven Brun)

Vi kommer her med flere detaljer om stengningen av Maurtuveien, som nevnt i ukebrevet for uke 35, fra mandag 25. august til 1. september 2014:

Tidvis stenging av Maurtuveien

Fra torsdag 28. august og én uke fremover, vil Maurtuveien være periodevis stengt i enden mot riggområdet på Åsland. Dette er nødvendig for at vi skal få lagt dreneringsrør under veien. Under stengningene vil det være fremkommelig for gående og syklende, men ikke for biler. Vann- og avløpsetaten i Oslo kommune holder på å avslutte sine arbeider ved Klemetsrud kirke, og deres entreprenør, Implenia, vil også ha mulighet til å passere.

Kontaktinformasjon Jernbaneverket

–    Kommunikasjonsrådgiver og nabokontakt tunnel/Åsland, Helen Karlsen: e-post helen.karlsen@jbv.no, telefon 900 12 715.
–    Byggeleder støytiltak Åsland, Karl Erik Gran: e-post karl.erik.gran@jbv.no, telefon 909 81 770.
–    Vakttelefon Åsland: telefon 479 74 571 (dersom dere trenger direkte kontakt med våre ansatte som er på anleggsområdet).

Informasjonsbrev

Du som får dette informasjonsbrevet, har meldt deg på ved å gi oss din e-postadresse. Vennligst si fra til naboer og andre som også kan ha interesse av denne informasjonen. De kan melde seg på ved å sende e-post til follobanen@jbv.no merket “Åsland”.  Hvis noen ikke har e-post, kan de ringe oss og få informasjonen på annet vis.

Fakta om Follobanen

Follobanen blir innerste del av InterCity-utbyggingen sørøst for Oslo. Det nye dobbeltsporet fra Oslo S til Ski er Norges største landbaserte samferdselsprosjekt. Prosjektet omfatter byggingen av det som blir landets lengste jernbanetunnel på 20 kilometer og nytt kollektivknutepunkt på Ski.
Mer informasjon finner du på våre internettsider www.jernbaneverket.no/follobanen

Legg inn en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.